.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان ساری
این سند در زیربخش های کشاورزی، صنعت، گردشگری و توسعه صادرات به زودی در ساری اجرایی می شود.: انتقال زندان و پادگان ساری با سرعت در حال شکل گیری است که امیدواریم به زودی انجام شود...

فرماندار ساری از تدوین سند چشم انداز توسعه شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،محسن زارعی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری ساری در فرمانداری افزود: این سند در زیربخش های کشاورزی، صنعت، گردشگری و توسعه صادرات به زودی در ساری اجرایی می شود.

وی خاطر نشان کرد: توسعه صنعتی طی دو سال فعالیت دولت نهم در مرکز استان رو به فزونی است که امید است به زودی شاهد جهش های توسعه ای و جلب و جذب اشتغال باشیم.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه اجرای سیاست های اصل 44 باید توسط توسعه شهرک های صنعتی در استان صورت گیرد تصریح کرد: قوه قضاییه در جذب سرمایه گذار و فراهم سازی امنیت سرمایه گذاری نقش محوری ایفاء می کند.

زارعی با بیان برخی مشکلات اجتماعی برای انتقال زندان ساری به محل جدید یادآور شد: انتقال زندان و پادگان ساری با سرعت در حال شکل گیری است که امیدواریم به زودی انجام شود.

وی با اشاره به تشکیل مرکز اطلاع رسانی فرمانداری ساری با همکاری برخی اهالی رسانه در مرکز استان گفت: مردم می توانند مشکلات خود را با این مرکز درمیان و در سریعترین زمان ممکن رفع کنند.

شهرستان ساری حدود 500 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.183 seconds.